
Co na głowie, to i w głowie
6 czerwca 2012, 09:08W zależności od koloru upierzenia na głowie amadyny wspaniałe (Erythrura gouldiae) mają różne osobowości. Brytyjscy biolodzy zauważyli, że osobniki czerwonogłowe są bardziej agresywne, a czarnogłowe zuchwałe i podejmujące większe ryzyko.

Osobowość kolonii mrówek zależy od klimatu
7 sierpnia 2014, 09:30Kolonie mrówek Temnothorax rugatulus mają kształtowane przez środowisko osobowości.

Kolejność urodzeń ma niewielki wpływ na osobowość
21 października 2015, 10:59Kolejność urodzeń ma niewielki wpływ na osobowość.

Microsoft wyłączył nastolatkę
25 marca 2016, 12:13Microsoftowy bot Tay, któremu twórcy nadali osobowość nastolatki, stał się w ciągu 24 godzin seks maszyną wychwalającą Hitlera i Donalda Trumpa. Koncern z Redmond zdecydował się na tymczasowe zakończenie eksperymentu. Programiści chcą poprawić algorytmy bota.

Przywiązanie odbite w produkcie
18 grudnia 2008, 10:09Czy sposób, w jaki nawiązujemy i rozwijamy swoje relacje z innymi ludźmi (tzw. style przywiązania), może wpływać na wybierane przez nas marki produktów? Jak najbardziej tak i to właśnie dlatego poszukujący intymności zdecydują się prawdopodobnie na dżinsy Gapa (Journal of Consumer Research).

Top 3 stylizacje na zimę 2022 z Sizeer
29 października 2022, 17:18Nowy sezon niesie ze sobą wiele miejskich trendów. Zimą 2022 nie będzie inaczej. Luźne fity, oversize’owe bluzy i trapery to wyznaczniki zimowego, miejskiego looku. Przekonaj się, czego nie może zabraknąć w Twojej szafie i skompletuj outfity, które wyróżnią Cię na mieście.

Dostrajające logo
1 kwietnia 2008, 11:22Profesorowie Gavan Fitzsimons, Tanya Chartrand oraz Gráinne Fitzsimons (Duke University i University of Waterloo) zaprezentowali, że krótka ekspozycja dobrze wszystkim znanych marek, a konkretnie ich logo, wyzwala w badanych zachowania odzwierciedlające kojarzone z nimi cechy.

W przypadku marki my to nie to samo co ty i coś...
17 maja 2012, 11:45Wydawałoby się, że użycie w reklamie słowa "my" powinno działać tylko i wyłącznie pozytywnie, zwiększając poczucie bliskości i lojalności w stosunku do marki. Niestety, to nie do końca prawda, bo reakcja konsumentów zależy od początkowego stosunku do reklamowanego bytu. Jeśli związek nie był zbyt zażyły, tykanie, a właściwie "mykanie", jest postrzegane jako przekroczenie granic.

inkBOOK Calypso – nowe wcielenie popularnego polskiego czytnika e-booków i prasy
25 września 2020, 13:12Na polski rynek trafił właśnie nowy czytnik e-książek i e-prasy marki inkBOOK – model Calypso. Urządzenie wyposażone jest w ekran E Ink o przekątnej 6 cali z płynną regulacją intensywności oraz barwy podświetlenia i zapewnia wygodny dostęp do najpopularniejszych polskich usług oferujących abonamentowy dostęp do ogromnej biblioteki cyfrowych książek (Legimi, Empik Go) oraz prasy (Publio)

Google najbardziej wartościową marką na świecie
21 kwietnia 2008, 10:44Firma Millward Brown opublikowała swój kolejny raport "BrandZ Top 100", w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych brandów świata. W 2008 roku wartość wszystkich brandów z Top 100 wzrosła o 21%, z 1,6 biliona USD do 1,94 biliona USD.